Een symbool van tijdloze elegantie en gastvrijheid, waar prijswinnende cocktails schitteren in een Roaring Twenties geïnspireerde interieur.
Victor's Boutique Bar
Door een combinatie van excellentie in hun vak en doelgerichte digitale representatie, viel de sociale media van Victor's Boutique Bar op bij Gault&Millau, en zo werd onze klant erkend als een vooraanstaande cocktailbar in België.
Award winning cocktails
Terwijl de gemiddelde socialemediacampagne een return on investment (ROI) van 20% heeft, hebben we voor Victor's Boutique Bar een uitzonderlijke ROI van 8000% behaald met onze campagne gericht op het Filmfestival van Oostende. Dit betekent dat we ons budget maar liefst 80 keer hebben terugverdiend, wat de effectiviteit van onze strategie benadrukt.
Paid advertisement
Als het oudste familiebedrijf in de stad vormt Bakkerij De Cock een essentieel deel van het DNA van Oostende. Met een diepgaande toewijding aan innovatie en inspiratie werkt onze klant aan een toekomst waarin zij brood en voedingswaarde met het grootste respect behandelen.
Bakkerij De Cock
Bakkerij De Cock schittert in een Gault&Millau artikel, waarin sterrenchef Willem Hiele het uitroept tot zijn favoriete bakker. Een prestigieuze erkenning die ons met trots vervult en het belang van
digitale representatie benadrukt.
"Ze kweken zelfs hun eigen graan!"
Dankzij de succesvolle samenwerking en de uitzonderlijke kwaliteit van hun producten, verdiende Bakkerij De Cock een vermelding in een Sabato artikel, waarin ze trots werden opgenomen in de top 5 van bakkerijen waar je beslist moet aanschuiven.
"5 bakkerijen waar je dit weekend moet aanschuiven."
Na slechts een jaar van samenwerking heeft Bakkerij De Cock de prestigieuze titel van Handelaar van het Jaar gewonnen tijdens de Oostende Awards. Dit illustreert op indrukwekkende wijze hoe organische groei op digitale platforms kan leiden tot grootschalige succesverhalen en een jaar vol welverdiende erkenning.